sobota, 25 stycznia 2014

About me...

No więc... na imię mam Natalia, liczę sobie lat czternaście, a urodziny obchodzę 1 lipca. Na drugie imię dano mi Elżbieta. Urodziłam się w roku 1999, słucham raczej metalu lub rocka - generalnie ostrzejszej muzyki. Mam ciemnoblond włosy, piwne oczy i noszę aparat na zęby. Kocham czytać i to jest moja wielka pasja. Jednym z fajniejszych zespołów które znam i kocham są np. Guns N; Roses, mam dość sporo zwierząt, gdyż są one jedną z moich pasji - mam dwa psy, dwie świnki morskie i jednego kota, nie licząc rybek - czyli jednym słowem mam małe zoo. Jeżeli mogłabym wskazać moje ulubione miejsce to prawdopodobnie byłby to strumyk za moim domem. Nie zdziwię nikogo jeżeli powiem, że niezbyt lubię chodzić do szkoły - jestem zbyt leniwa - ale jak już tam trafię, to moimi ulubionymi przedmiotami są m.in historia, biologia, polski, plastyka lub wos. Kiedy jestem spragniona, lubię pić napój niegazowany o smaku truskawkowym, jeżeli ktokolwiek wie o co mi chodzi. W tym momencie moją ulubioną piosenką mogłaby być piosenka Green Daysów American Idiot. Moim dzieciom dałabym na imię - dziewczynce Julia lub Alicja, a chłopcu Feliks lub Michał. Ze sportów... uwielbiam pływać, i - może to dziwne, ponieważ jestem leniwa - kocham biegać. Nie potrafię wskazać jednej, ulubionej książki - podobały mi się równo Niezgodna, Gra o Tron, Dary Anioła, Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Skrzydła Laurel, Gone - Zniknęli, Wilk&Wilczyca, Delirium, Władca Pierścieni, Mroczne Materie, Gwiazd Naszych Wina, Szukając Alaski,Papierowe Miasta , Percy Jackson, Diabelskie Maszyny, cała seria o Ani z Zielonego Wzgórza, Eragon, Wiedźmin, Seria Niefortunnych Zdarzeń,Intruz , Kraina Chichów, Książki Doroty Terakowskiej i Nicholasa Sparska, Upadli, Portret Doriana Graya i Złodzieje Cienia. Wszystkie je postaram się w dość losowej kolejności zrecenzować. Naprawdę lubie kolor niebieski. Moim ulubionym zwierzęciem mogłaby być panda. A z tych domowych - nie będę oryginalna - kot lub pies. Moje ulubione święto to Boże Narodzenie.  Mam starszego o rok brata. Czasami bywałam za granicą, odwiedziłam pare naprawdę ciekawych miejsc. Potrafię dosyć płynnie rozmawiać po angielsku, uczę się japońskiego. Mam telefon samsung galaxy s III. Mam 165 wzrostu jak już wspomniałam w poprzednich postach. Moją ulubioną porą roku jest lato. Dziękuje za przeczytanie tego przypadkowego zlepku dziwnych faktów o mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz