sobota, 25 stycznia 2014

Demonicze powitanie.

  Dlaczego wszystko jest mroczne i demonicze?  A wszystko wzięło się od tego, że podpisuję się nie inaczej jak Akuma lub zdrobniale Aku-Chan - czyli po japońsku demon. Mam nadzieję wyrażać na tym blogu swoje zdanie dotyczące wszelakich książek i filmów jakie uda mi się przeczytać, obejrzeć czy w inny sposób przekonać się o treści w nich zawartych. Sądzę, że nie będę was przynudzać! Na sam początek chciałabym powiedzieć... że nie taki diabeł straszny jak go malują (a właściwie demon ;) jeżeli już bawimy się w konkrety) i myślę, że na tym blogu nie będzie aż tylu złych recenzji, ile można by się ich spodziewać. W każdym razie. Mam nadzieję, że spodobają wam się recenzje. Naprawdę.
          Trochę o mnie... jestem czternastoletnią dziewczyną o dosyć długich ciemnoblond włosach i piwnych oczach.Dosyć przeciętnego wzrostu (udało mi się osiągnąć cały metr i sześćdziesiąt pięć centymetrów) Lubię nauki humanistyczne, a że nie ze wszystkiego da się być dobrym - logicznym jest, że nie lubię matematyki, fizyki i chemii. Mam swoją pasję. Kocham książki... ponad wszystko praktycznie rzecz biorąc.One są moją miłością i całym moim życiem,  Interesuję się również kulturę japonii, a wszystko zaczęło się moją fascynacją mangą&anime. 'Książkomanią' zaraziła mnie starsza kuzynka, w młodszych latach podrzucając mi naprawdę wyjątkowe książki, co wiele mi dało i jestem jej za to niesamowicie wdzięczna. Nigdy nie spłacę tego długu, jaki u niej w ten sposób zaciągnęłam. 
         No cóż, jeżeli macie jeszcze jakieś wątpliwości, z chęcią je rozwieje. Może macie jakiś pomysł, co mogłabym zrecenzować na sam początek? Uprzedzam, że moje wywody na temat utworów mogą być dosyć... luźne. W każdym razie mam nadzieję że was to nie zrazi zbytnio. No cóż... zrobię co w mojej mocy! :3 Naprawdę proszę was o szczere opinie, co chcielibyście ujrzeć na tym blogu rozłożone przeze mnie na czynniki pierwsze. Może macie jakieś inne rady, pomysły, wnioski? Wszystko co może być w najmniejszym chociaż stopniu przydatne jest zawsze miło widziane, nawet konstruktywna krytyka. No cóż, mam nadzieję że nie zanudziłam was na śmierć! Piszcie, co mam zrecenzować :>

2 komentarze:

  1. Hej! Już nie mogę się doczekać pierwszych recenzji... Mam nadzieję, że nie pozwolisz mi długo czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu masz piękny szablon <3
    Zrecenzuj oczywiście Igrzyska Smierci i Niezgodną :D

    OdpowiedzUsuń